پایان نامه تأثیر محیط بر رفتار مشتری

              فرمت:word(قابل ویرایش)تعداد صفحات:112 چکیده اهداف یادگیری بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب زیر پی ببرید: 1-  معنی فرهنگ و ویژگی مهم آن. 2-  ماهیت ارزش های فرهنگی به طور کلی مانند ارزش های اصلی، که توسط مشتریان آمریکایی حفظ می شوند. 3- تأثیری که آن ارزش های فرهنگی بر رفتار مشتری می گذارد. 4- وبعلت تغییرات فرهنگی، بازاریابان باید این تغییرات را کنترل کنند و از این تغییرات سود ببرند. 5-  اهمیت دانش فرهنگی بر رفتار مشتری در توسع ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.