پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه برند در صنعت محصولات شوینده به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
این پژوهش جهت بررسی تاثیر کیفیت برند، تداعی برند، وفاداری مشتریان و همچنین آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در میان مصرف کنندگان محصولات شوینده پاکسان ، شکل گرفته است. بدون شک، آگاهی از تاثیر کیفیت برند، تداعی برند، وفاداری مشتریان و همچنین آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در میان مصرف کنندگان می¬تواند نقش با اهمیتی در طراحی مناسب و ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.