ترجمه اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین

متن اصلی pdf از www.elsevier.com/locate/omega
2007
متن ترجمه word
خلاصه
این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطة منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند .
...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.