مدیریت ارتباط با مشتری

واژه CRM مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. در حقیقت این سیستمها راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود.
CRM چیست؟
هدف از CRM چیست؟
آیا شاخصهایی برای سنجش میزان نیاز به پروژه های CRM وجود دارد؟
نصب و راه اندازی یک CRM چقدر هزینه در بر خواهد داشت
CRM چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟
نمونه هایی از اطلاعاتی که پروژه های CRM جمع آوری می کنند
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی یک سیستم CRM
ک ...
"ناصر نوروزی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی" "درباره مدیریت ارتباط با مشتری" گفته است: (به انگلیسی: CRM - Customer Relationship Management ) به همه ...عبارت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد حوزه مدیریت و بازاریابی شده است. بررسیها نشان می دهد که این اصطلاح تقریبا از زمانی که توماس ...ورود به سیستم ارتباط با مشتریان CRM. ... مدیریت. هیئت مدیره · مدیرعامل و شورای معاونین. اخبار و رسانه‌ها. اخبار شرکت · گزارشات تصویری · ارسال خبر و مطلب ...شاید این سوال به ذهن برسد که مقوله ارتباط با مشتزی یک نوع همپوشانی با مدیریت دانش در سازمان دارد. مدیریت ارتباط با مشتری، علاوه بر مدیریت روابط با مشتریان و ...مدیریت ارتباط با مشتریان بر گرفته از عبارت رایج Customer Relationship Management یا CRM در کشورهای توسعه یافته است. با بهره‌گیری از این سیستم ...crm چیست؟ - نرم افزار طلوع crm - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان.این واژه مخفف عبارت Customer Relationships Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. CRM به عنوان ابزار تکنولوژیکی قوی به کمک شما آمده و ...CRM که مخفف عبارت customer relationship management ( سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ) می باشد ، تاثیر گذارترین سیستم در بالا بردن رضایت مشتری و در ...سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) چیست ؟ سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان Customer Relationship Management و با مخفف (CRM) مدیریت ارتباط با ...مدیریت ارتباط با مشتری CRM واژه ای تکنیکی در مورد روش ها، نرم افزار، و معمولا قابلیت های اینترنتی، برای کمک به سازمان‌ها در جهت مدیریت روابط مشتری به یک روش ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.